تیم ملی هندبال اول بهمن‌ به منامه می‌رود ایران - ژاپن؛ سوم بهمن/ کوزه‌گری عازم بحرین می‌شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
تیم ملی هندبال اول بهمن‌ به منامه می‌رود
ایران - ژاپن؛ سوم بهمن/ کوزه‌گری عازم بحرین می‌شود

تیم ملی هندبال ایران در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت.

خبرگزاری فارس: ایران - ژاپن؛ سوم بهمن/ کوزه‌گری عازم بحرین می‌شود
  •  
  •  

، تیم ملی هندبال ایران که توانست عنوان نایب قهرمانی تورنمنت چهارجانبه هندبال قطر را کسب کند، قرار است در تاریخ سوم بهمن‌ماه در دیداری دوستانه به مصاف ژاپن برود.

تیم ملی ایران اول بهمن‌ماه عازم بحرین، محل برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا می‌شود؛ این در حالی است که جلال کوزه‌گری، رئیس فدراسیون هم به همراه سایر بازیکنان به این کشور اعزام می‌شود.

این رقابت‌ها از پنجم تا هفدهم بهمن ماه با شرکت 12 تیم در دو گروه برگزار می‌شود و در گروه نخست تیم‌های ایران، ازبکستان، کره‌جنوبی، چین، عربستان سعودی و بحرین و در گروه دوم نیز تیم‌های عمان، امارات عربی متحده، کویت، عراق، ژاپن و قطر حضور دارند.

تیم ملی هندبال ایران روز شنبه پنجم بهمن ماه در نخستین دیدار خود رو در روی تیم کره‌جنوبی قرار می‌گیرد و سپس در روزهای هفتم، نهم، یازدهم و سیزدهم بهمن ماه به ترتیب به مصاف عربستان سعودی، چین، ازبکستان و بحرین می‌رود.

از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود می‌کنند و دیدار نیمه‌نهایی روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن و دیدار نهایی روز هفدهم بهمن برگزار می‌شود.

سه تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 در قطر صعود می‌کنند. چنانچه قطر بتواند یکی از رده‌های اول تا سوم این مسابقات را به دست آورد، به دلیل میزبانی مسابقه‌های جهانی، تیم چهارم رقابت‌ها نیز به عنوان نماینده دیگر آسیا در مسابقه‌های قهرمانی مردان جهان حضور پیدا می‌کند.

تیم ملی هندبال ایران در پانزدهمین دوره مسابقه‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا در عربستان سعودی مقامی بهتر از پنجم کسب نکرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 13140496
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7